Welkom

Heeej mensen!!
Welkom op mijn blog!
Als je vragen hebt of je weet wat waarover ik kan schrijven laat het me weten op mijn e-mail adres : jana.eeckhout@hotmail.be

xoxo Jana


zondag 5 februari 2012

valentijnsdag!

hoi hoi
Valentijnsdag komt aan..." Love is in the air..." 
dus dacht ik waarom geen artiekeltje over de Liefde (: 

Liefde kent geen regels, er bestaat niet zoiets als 1liter liefde in een flesje.
Daarom is er Valentijnsdag, voor de verliefde mensen, voor de mensen die liefhebben.
Maar deze dag is niet voor iedereen een feest, zoals voor mensen met een gebroken hart. 


En wat als je nu eens even geen zin hebt in liefde? Wat als je relatie net uit is? Wat als je single bent? Bereid je maar voor, want je gaat jezelf zeker de vraag stellen : 'Wat moet ik doen op Valentijnsdag helemaal alleen?' Het beste wat je in zo'n geval doet is iets leuks met je BFF die ook single is. 

Maar als je Valentijn wel door een rooskleurige bril wilt te bekijken en de liefde wilt vieren dan zijn hier enkele tips om er een fantastischa dag van te maken! 
  • Als je een Romantisch dineetje in een gezellig restaurant wilt vieren, dan reserveer je best enkele weken op voorhand, want je wilt niet voor schut staan als je met je lief in een volzet restaurant aankomt. 
  • Schreeuw het niet van alle daken dat je hem/haar graag ziet, schrijf eens niets op zijn/haar facebook/twitter profiel maar zeg het tegen hem wanneer jullie alleen zijn. 
  • Schrijf hem/haar een kaartje, begin niet onmiddellijk met 'happy valentine's day' want dat is zo afgezaagd. Schrijf liever iets intiems, iets dat je echt meent, iets wat recht uit je hart komt, dat zal je lief meer appreciëren.
Zo dat waren de tips, heb je nog andere tips laat het me dan weten 

xx Jana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten